Крымский учебно-курсовой комбинат
Воскресенье, 06.07.2025, 09:24 
Главная Мой профиль Регистрация Выход RSS
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас, Гость
письма приказы
опрос
Откуда Вы узнали от нас
Всего ответов: 10
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ З ЕНЕРГЕТИЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА РЕЖИМАМИ СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

ЛИСТ

23.07.2013 № 04/10-3373

ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго"

  Щодо розгляду звернення

Держенергонагляд розглянув звернення ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" щодо дій представників інспекції Держенергонагляду у Дніпровському регіоні в частині процедури розгляду звернення ФОП Євтушенка Є.В. та повідомляє.

Повноваження Держенергонагляду визначені статтею 9 Закону України "Про електроенергетику" та Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії (далі - Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 за № 929 (зі змінами).

Згідно з вимогами підпункту другого пункту 4 Положення , Держенергонагляд здійснює в межах своєї компетенції контроль за усуненням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання і споживачами електричної енергії виявлених порушень законодавства у сфері виробництва, постачання та споживання енергії. А згідно підпункту чотирнадцятого пункту 4 цього Положення, Держенергонагляд розглядає спірні питання, що виникають у суб’єктів електроенергетики, суб’єктів відносин у сфері теплопостачання та споживачів електричної енергії.

Згідно з вимогами підпункту п’ятнадцятого пункту 4 Положення, Держенергонагляд здійснює в межах своєї компетенції нагляд за дотриманням вимог Правил та інших нормативно-правових і нормативно-технічних актів з питань електроенергетики та теплопостачання.

Правила користування електричною енергією (далі – ПКЕЕ), затверджені постановою НКРЕ від 31.07.1996 № 28 (зі змінами), та Методика визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами Правил користування електричною енергією (далі – Методика), затверджена постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562 (із змінами і доповненнями), є нормативними документами в галузі електроенергетики.

Крім того, згідно з вимогами пункту 1.14 ПКЕЕ , спірні питання між споживачем та постачальником електричної енергії або електропередавальною організацією розглядаються в межах наданих законодавством повноважень, зокрема, Держенергонаглядом.

Згідно з вимогами статті 9 Закону України "Про електроенергетику" та пункту 11 Положення , Держенергонагляд має право, зокрема, одержувати на письмовий запит безоплатно відповідно до законодавства необхідні для виконання покладених на нього завдань інформацію, пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час здійснення державного нагляду (контролю), надавати споживачам енергії консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, та розглядати спірні питання, що виникають між суб'єктами електроенергетики та споживачами енергії.

На підставі зазначеного повідомляємо, що Держенергонагляд, його структурні підрозділи у регіонах, областях, містах Києві та Севастополі, згідно з вимогами нормативних документів в галузі електроенергетики, мають підстави для розгляду спірних питань, які виникають між споживачами та енергопостачальником, надання споживачам електричної енергії відповідних роз’яснень, у тому числі щодо процедури складення актів про порушення нормативних документів в частині:

наявності відхилень від схеми електропостачання об’єкта, що призвело до крадіжки електричної енергії, зазначеній в акті про порушення ПКЕЕ , у тому числі щодо схеми крадіжки електричної енергії та осіб, якими її було зібрано;

встановлення способу прокладення "самовільно підключеної проводки" (відкритим чи прихованим способом);

відповідності застосування енергопостачальником при проведенні розрахунку збитків за актами про порушення величини струму вимогам глави 1.3 Правил улаштування електроустановок за наявними в схемі безоблікового підключення марками та перерізами проводів тощо;

відповідності застосування періоду обрахування збитків за актами про порушення ПКЕЕ вимогам Методики ;

визначення фактичного місця підключення самовільно підключеного проводу до відповідних електричних мереж;

відповідності ПКЕЕ застосованих енергопостачальниками заходів з обмеження та/або припинення постачання енергії споживачам у разі виявлення порушень ними вимог нормативних документів щодо користування енергією, а також споживачам, які не оплатили вартість використаної енергії;

відповідності вимогам ПКЕЕ встановленої межі балансової належності електричних мереж та експлуатаційної відповідальності сторін;

відповідності вимогам нормативних документів у сфері метрології, встановленого у помешканні споживача електролічильника, у тому числі щодо наявності чи відсутності акта про збереження пломб, термінів державної повірки електролічильника тощо.

На підставі зазначеного повідомляємо, що дії інспекції Держенергонагляду в Дніпровському регіоні стосовно розгляду звернення ФОП Євтушенка Є.В. та надання йому 06.03.2013 листом за № 43-343 роз’яснень щодо порушення ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" процедури оформлення Акта про порушення ПКЕЕ та здійснення за ним розрахунку збитків були правомірними та такими, що відповідали вимогам чинного законодавства України.

Окремо інформуємо, що, у разі недосягнення згоди щодо процедури оформлення акта про порушення ПКЕЕ, сплати нарахованих за ним збитків, у відповідності з вимогами пункту 1.14 ПКЕЕ , спірні питання між споживачем та постачальником електричної енергії вирішуються в установленому законодавством порядку в суді.

З повагою,

Заступник Головного державного інспектора України з енергетичного нагляду

А. Гушля