Крымский учебно-курсовой комбинат
Четверг, 10.07.2025, 10:52 
Главная Мой профиль Регистрация Выход RSS
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас, Гость
письма приказы
опрос
Откуда Вы узнали от нас
Всего ответов: 10
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА РЕЖИМАМИ

СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

Л И С Т

21.04.2010 N 01/10-1757

Гр. Дов-ку А.С.,

м. Київ

ВАТ "ЕК "Житомиробленерго"

  Щодо розгляду звернення

Шановний Дов-ко А.С.!

Держенергонаглядом, за участю уповноважених працівників ВАТ "ЕК "Житомиробленерго" та в присутності Вашого батька, Дов-ка С.В. (власника будинку), розглянуто Ваше звернення щодо виходу з ладу побутової техніки за адресою: смт Брусилів, Житомирська область, а також дій представників енергопостачальника, які призвели до виникнення проблемного питання, та встановлено.

Взаємовідносини між побутовими споживачами електричної енергії та енергопостачальником регулюються Правилами користування електричною енергією для населення (далі - ПКЕЕН), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України 26.07.99 N 1357 (зі змінами та доповненнями).

Згідно з пунктом 9 ПКЕЕН на об'єктах споживача, розташованих за однією адресою, має встановлюватися один прилад обліку електроенергії.

Однак під час розгляду звернення Держенергонаглядом було виявлено, що електропостачання житлового будинку за зазначеною адресою до пошкодження побутових приладів здійснювалося від опори N 15 ПЛ-0,4 кВ Л-2 ТП-50 10/0,4 кВ за двома розрахунковими приладами обліку.

Працівниками енергопостачальника 23.03.2010 проводилась робота по переведенню обліку електроенергії на один прилад. Після завершення зазначених робіт, власник житлового будинку гр. Дов-ко С.В. виявив, що в електромережі замість фазної 220 В, напруга становила 400 В. Внаслідок чого вийшла з ладу побутова техніка, про що він повідомив диспетчеру Брусилівського РЕМ ВАТ "ЕК "Житомиробленерго". Після прибуття представників енергопостачальника і перевірки схеми підключення, нормальний режим електропостачання було відновлено.

На вимогу Дов-ка С.В. скласти Акт-претензію, відповідно пункту 50 ПКЕЕН, представники енергопостачальника відмовились, що є порушенням вимог нормавтивних документів.

На сьогодні розрахунковий електролічильник типу НІК2301АП1 N 0234654, встановлений 23.03.2010, знаходиться на фасаді будинку. Захист внутрішньобудинкових електромереж здійснюється комутаційним апаратом типу В63 с.mcb/45/3 і. Під час розгляду звернення Держенергонаглядом виявлено, що технічний стан електричних мереж задовільний.

На час розгляду звернення, між гр. Дов-ко К.І. та енергопостачальником було укладено два договори про користування електроенергією за N 164-0655 і N 164-0655-а від 01.12.2003. Станом на 20.04.2010 внесено зміни до договору про користування електричною енергією N 164-0655-а від 01.12.2003, а договір N 164-0655 01.12.2003 розірвано. Тобто договірні відносини приведено у відповідність до вимог ПКЕЕН.

Держенергонагляд вимагає від ВАТ "ЕК "Житомиробленерго" беззастережно дотримуватись вимог ПКЕЕН в частині дотримання порядку оформлення претензій на вимогу споживача та пропонує притягти до адміністративної відповідальності винних у порушенні ПКЕЕН посадових осіб товариства.

Щодо питання відшкодування матеріальних збитків за пошкоджені електроприлади, то Вам необхідно звернутись до ліцензованої майстерні з ремонту побутової техніки, з проханням відремонтувати її та отримати з майстерні рахунок і письмовий висновок (завірений підписом та печаткою), що причиною її пошкодження була перенапруга в електромережі.

Після ремонту електропобутових приладів, з метою відшкодування збитків, необхідно письмово звернутись до електропередавальної організації з наданням зазначеного рахунку і письмового висновку майстерні.

У разі незгоди споживача з рішенням електропередавальної організації питання вирішується у судовому порядку.

З повагою, Головний державний інспектор України з енергетичного нагляду

В.Лушкін